.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قانون جديد آبخيزداري براي استان‌هاي شمالي زيان‌آور است
رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با بيان اينكه 25 درصد صادرات غيرنفتي استان را مواد معدني تشكيل مي‌دهد گفت: تصويب قانون جديد آبخيزداري براي استان‌هاي شمالي كشور زيان‌آور است .به گزارش شمال نیوز به نقل

رئيس سازمان صنايع و معادن مازندران با بيان اينكه 25 درصد صادرات غيرنفتي استان را مواد معدني تشكيل مي‌دهد گفت: تصويب قانون جديد آبخيزداري براي استان‌هاي شمالي كشور زيان‌آور است . 

به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس در ساري، مصطفي مهدي‌نژاد شب گذشته در جلسه اتاق فكر و خبرگان علمي و صنعتي استان مازندران در استانداري مازندران اظهار داشت: براي حفظ اشتغال و رشد صادرات، اين قانون نبايد تصويب شود كه بهره‌برداري از معادن را در استان‌هاي مازندران، گيلان و گلستان با چالش روبرو مي‌كند .

وي با اشاره به پيگيري اعتبارات بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده به منظور ايجاد اشتغال افزود: در كنار اين اعتبارات و با توجه به مصوبات مهم دولت در استان با هدف كم شدن آمار بيكاري، صنايع مادر تخصصي بايد در مازندران راه‌اندازي شود .

صادقعلي موحدمنش دبير اتاق فكر مازندران نيز در اين جلسه خاطر نشان كرد: آينده توسعه مازندران در سايه توجه به فن‌آوري‌هاي نوين است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.